reklama

Kontrasty...Moja voľba pre Svetlanu

Návšteva onkológie a chorých detí. Výstup na Rysy a potom wellnes. Jedno som absolvovala v nedeľu, druhé v pondelok. Za dva dni som videla to  najsmutnejšie a aj najkrajšie, čo život dáva. Kontrasty. Niekto má na výber, iný nie.....  Svetlana má 39 rokov. Krehká žienka s miernym ukrajinským prízvukom, ktorý si priniesla kedysi dávno z domova...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)

Už 8 rokov bojuje s rakovinou. Prechádza rôznymi štádiami psychicky aj fyzicky. Manžel to vzdal. Odišiel. Ona to nevzdala. Nemala na výber. Dostala to najsmutnejšie od života.

Dostala ale aj to najkrajšie - jej odvážne deti. Danko už ako trojročný chodil sám na nákupy. Pravdu poviem, neviem si predstaviť, ako moja trojročná dcérka cupitá sama do obchodu a pýta si chlebík. Teraz má Danko 11 rokov a úlohy jediného chlapa v domácnosti sa ujal skvele. Mladšia Simonka má 10 rokov. Vie variť, prať aj žehliť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Obaja majú samé jednotky. Nenosia si na desiatu Croissant s nálepkami Spidermana ani džús v krabičke, pre nedostatok peňazí nemôžu chodiť na školské výlety a ani na krúžky.

Spolu sa rozhodli brať od života, čo im dáva. S veľkou pokorou. Nemali na výber. Je to jedna z najkrajších rodín, aké poznám. Sú pre mňa veľkým vzorom odvahy, sily a lásky. Aký by bol svet krásny, keby sme aj my, čo máme na výber, volili tak, aby sme boli inšpiráciou iným.

Dnes som zatelefonovala Svetlane. Cíti sa dobre. Myslím, že tieto decká už na Rysy vyšlapú. V bazéne nám bude tiež fajn. Je načase ukázať im, čo pekné život dáva.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A aspoň niektorým z nás dáva na výber. Bude krásne, ak naša voľba bude v prospech tých, čo si vybrať nemôžu. Ďakujem našim Anjelom za túto voľbu. Ďakujem aj iným, čo takto volia.

Svet je plný kontrastov, je na nás aby sme ich zmiernili:-)

Ja cestou na Rysy 1.8.2010:

Obrázok blogu

Z listu Svetlany:

Obrázok blogu

Ja na Rysoch:

Obrázok blogu

Z listu Svetlany:

Obrázok blogu
Ľudmila Kolesárová

Ľudmila Kolesárová

Bloger 
  • Počet článkov:  54
  •  | 
  • Páči sa:  10x

Absolvent školy života v n.o. DOBRÝ ANJEL . Podtatranský kreatívec. Mama dvoch vlastných detí a veľkého množstva nevlastných.Prvočíslo. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu