reklama

Otvorený list riaditeľovi Slovenskej pošty a ďalším ľuďom

Dúfam, že mi prepáčite, že Vám takto verejne píšem. Ale chcela by som sa podeliť s tým, čo sa stalo včera v Avione na wécku a následne v Slovenskom národnom divadle.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Skúsim poporiadku. Skôr ako som začala robiť marketing v Dobrom anjelovi, pracovala som v Košiciach v jednej spoločnosti. Mali sme super poštárku. Milú, skromnú. Pamätám si topánky, ktoré dlhou chôdzou drala každý deň. Zamestnali sme jej dcéru. Darinka bola perfektná. Hoc mladá vdova. Vždy, keď dostávala výplatnú pásku, smiala sa, že jednotky patria jej, ostatné deťom. Tak sa smiala najviac, keď bola na konci deviatka. Rok predtým, než som z práce odišla, dostala poštárkina Darinka rakovinu. Tesne po mojom odchode zomrela. Na pohrebe sme plakali všetci. Kolegovia, naša poštárka aj Darinkine deti. Poštárka sa ich ujala a ja som ju obdivovala ešte viac. Nastúpila som potom do Dobrého anjela a za tie roky som stále myslela na to, aké parádne je, že pomáhame ľuďom ako Darinka.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Včera ste ma pozvali na oslavu 20. výročia Slovenskej pošty. Hovorím si: Moja účasť=moja vďaka. Vypočítané som to mala presne. Ak vyrazím z Popradu načas, tak sa stihnem v Bratislave niekde pekne upraviť a dôjdem do divadla za dámu. Hm, lenže doobedu chaos s grafikou. Tá pekná kampaň, s ktorou nám pomáhate. Lebo v tejto divnej dobe ste stále otvorení nám pomôcť. Občas nechápem. O to viac ďakujem!

No takže mala som to načasované, ale plán zlyhal. Z Popradu som vyrazila zákerne neskoro. A tak mi neostalo nič iné, len vletieť do Avionu a tam na wécku sa prezliecť. Erika Judínyová zo mňa nebude. Dala som to za päť minút. Vrátane kaderníctva a manikúry. Skôr ako pretekár v boxoch.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na galavečer som dorazila s meškaním. Parádny program a dokument. Aj som sa vzdelala. Nevedela som napríklad, že takmer s mojím narodením prišlo aj zavedenie PSČ. Ale jeden moment mi vzal dych. Keď ste odovzdali cenu Zamestanec Legendy Slovenská pošta. Stratila som reč. Stála tam ona. Naša poštárka. A Darinkina mama.

S wéckovou vizážou som sa radšej vytratila skôr, ako sa Vám v tom dave podarilo uvoľniť. A tak Vám len chcem povedať, že cenu, ktorú ste jej dali, si naozaj zaslúži. A aj to, že Vy a aj ďalší ľudia stojíte pri takých, ako bola jej dcéra. Nie je to samozrejmé. Ďakujem.

Ľudmila Kolesárová

Ľudmila Kolesárová

Bloger 
  • Počet článkov:  54
  •  | 
  • Páči sa:  10x

Absolvent školy života v n.o. DOBRÝ ANJEL . Podtatranský kreatívec. Mama dvoch vlastných detí a veľkého množstva nevlastných.Prvočíslo. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu