reklama

Blogerská prostitútka?

Nenávidím Fica - poviem to. Milujem Fica - poviem to. Naštval ma sused - poviem to. Dojal ma sused - poviem to.  A cigáni? Tiež poviem...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Blog je chrám. Posvätné miesto. Virtuálne megarande blogera a čitateľa. Bosí, nahí...úprimní. S kožou na trhu, trhaní v diskusiách. Sloboda. Povieme názor. Neraz jediné, čo máme. A čo nám nemôžu vziať. Bloger je slobodná duša. Čitateľ tiež...

Toť môj poetický názor na blog. Preto Vás chcem, s pokorou poprosiť, milí manažéri reklamných agentúr a iní kolegovia z fachu - prestaňte nám ponúkať, aby sme vo svojich blogoch písali o vašich autách, plavkách a instantných nápojoch.

Dokážem sa do vecí zamilovať a posúdiť, čo je krásne. A potom to rada vykričím do celého sveta. Zadarmo. Lebo to je emócia, láska...k životu, k písaniu, k človeku. Chápem vašu túžbu siahnuť po moderných nástrojoch marketingu. Ale všetko sa snáď nedá kúpiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

BTW: práve som sa úplne zbláznila do filmu Tanec medzi črepinami. Nič krajšie som za posledné roky nevidela. Bez dychu. Bez slov. Narástli mi krídla. Živelnosť, divokosť. Slovenská príroda presne tak ako ju milujem. Dokonalý tanec, slová a hudba. Chce sa vám umrieť, chce sa vám žiť. .

Tancujeme bosí, nahí...tanec medzi črepinami.

Taký je blog.

Myslíte, že sa také pocity dajú kúpiť a do sveta vykričať za peniaze?

Ľudmila Kolesárová

Ľudmila Kolesárová

Bloger 
  • Počet článkov:  54
  •  | 
  • Páči sa:  10x

Absolvent školy života v n.o. DOBRÝ ANJEL . Podtatranský kreatívec. Mama dvoch vlastných detí a veľkého množstva nevlastných.Prvočíslo. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu