reklama

Pani ministerka, prosím, Vy neďakujte záchranárom.

Milá pani ministerka, nechcelo sa mi veriť! Sedeli ste pred kamerami a ďakovali záchranárom za perfektnú prácu, ktorú odviedli v Kurimanoch.  To naozaj?...Nie ste ministerkou zdravotníctva?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (39)

Nestojíte si za ľuďmi, ktorí vytunelovali štátnu záchranku a teraz kvôli "zlej ekonomickej situácii" znížili záchranárom platy? Nenazvali ste tých ľudí špičkovými manažérmi? Tých, ktorí podpísali okr.iného nevýhodné zmluvy s eseročkami, ktoré vznikli len deň pred výberovým konaním? Nie ste členom tímu, ktorý pochováva naše zdravotníctvo?

Kurimany mám za kopcom. Keď nado mnou letel vrtuľník a keď okolo mňa prefrčali sanitky, ešte som nevedela, čo sa deje. Ale vedela som, že v nich sedia ľudia, ktorých prácu si veľmi vážim. A vážila som si ju skôr ako prišiel onen smutný piatok. A skôr ako kedysi dvakrát na moje zavolanie prišli do nášho domu zachrániť život niekomu, koho ľúbim. A ešte skôr, ako som začala pracovať s ľuďmi, ktorí ich tiež neraz veľmi potrebujú.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Priznám sa, netrúfam si na tú prácu. Vy áno? Letia cez križovatku na červenú a pritom podávajú infúzku. Stačí, že niekto má práve na plné pecky U2 a je po nich. Idú niekomu zachrániť život a on ich namiesto vďaky pošle do teplých krajín a ešte na nich pošle bratranca s vidlami. Horšie ako teplé miesto v kancelárii, nemyslíte? Uspokojil by Vás pocit, že by pri hromadnom nešťastí chcel sedieť každý v tom istom vlaku ako Vy? Asi sotva.

Viete, ja si ich prácu vážim už roky.

Ale Vy pani ministerka, ste si ich prácu začali vážiť, až keď sa rozsvietili reflektory a zapli kamery.

Prosím, neďakujte im takto verejne za ich výkony. Lebo sa u väčšiny populácie môžu objaviť náhle a silné nevoľnosti. A to by naši záchranári, napriek ich jedinečnosti, už naozaj nemuseli ustáť.

Ľudmila Kolesárová

Ľudmila Kolesárová

Bloger 
  • Počet článkov:  54
  •  | 
  • Páči sa:  10x

Absolvent školy života v n.o. DOBRÝ ANJEL . Podtatranský kreatívec. Mama dvoch vlastných detí a veľkého množstva nevlastných.Prvočíslo. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu